حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات مظهر اقتدار ایران و تجلی قدرت ملت است 

امیر خلیل‌آبادی گفت: نظام سلطه از هر حربه تبلیغاتی برای پایین آوردن میزان مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کنند، اما بدون شک ملت با بصیرت ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا در یازدهم اسفند ماه حضوری پر رنگ و حماسی خواهند داشت.
کد خبر: ۶۵۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ - 26February 2024

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات مظهر اقتدار ایران و تجلی قدرت ملت است به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع کارکنان وظیفه این منطقه اظهار داشت: انتخابات در هر کشوری به عنوان رویدادی سیاسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و این رویداد مظهر اقتدار و تجلی قدرت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر کجا استکبار جهانی به دنبال دسیسه‌چینی بوده است، مردم با انسجام خود، توطئه‌های آنها را خنثی کرده‌اند.  

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به اینکه مهم‌‌ترین راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات، مشارکت حداکثری آحاد جامعه است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، دشمنان از هر حربه تبلیغاتی برای عدم حضور مردم در انتخابات و پایین آوردن میزان مشارکت مردم استفاده می‌کنند، اما بدون شک ملت با بصیرت ایران اسلامی، بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا در یازدهم اسفند ماه حضوری پر رنگ و حماسی خواهند داشت.

خلیل‌آبادی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در گرو شرکت در انتخابات دانست و گفت: حضور پرشور در انتخابات برای حراست از امنیت و اقتدار کشور ضروری است و این مشارکت باید با انتخاب نماینده اصلح که نشانگر انتخابی آگاهانه است، همراه باشد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز حضور در انتخابات ضروری است، خاطرنشان کرد: دشمن انتخابات را رصد می‌کند تا شاهد میزان شرکت مردم باشد و این حماسه سیاسی را تحلیل کند، چراکه میزان حضور مردم در انتخابات را میزان تأیید نظام می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها